6 Kasım 2010 Cumartesi

wholesale-dress alışverişi..

Biliyorsunuz ki yurt dışından alışveriş yapmak hem çok daha hesaplı hem de çok kolay:) Daha önce bu siteden alışveriş yapmışlığım olmuştu ama ayakkabılarını hiç denememiştim.Numaralarına güvenemedim, kalıplarına güvenemedim.Risk alıp denemek istedim,siparişimi de vermiş bulunmaktayım.Hem kendim için hem de annem için toplam 7 adet ayakkabı siparişi verdim.Şimdi sabırsızlıkla bekliyorum.Sitesinde bulunan resimlerini burada paylaşacağım.Bir kaç güne elimde olurlar herhalde geldiğinde kendim çektiğim fotoğraflarını da sizlerle paylaşmak isterim.En azından hem kalıpları hakkında bilgi veririm hem de web sitesinde ki fotoğraflarla ne kadar benzerlik gösteriyorlar sizde görmüş olursunuz:)

Bu konu çoğu yerde açılmış ve herkes tecrübelerini aktarmış zaten ama bilmeyenler için söylüyorum ben tekrardan sizde alışveriş yapmak isterseniz web adresi
wholesale-dress.net

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: