6 Kasım 2010 Cumartesi

Bloğumu yeniden etkinleştirmişken benim için önemi büyük olan bir şeyi paylaşyım sizinle..

Sizinde aranızda benim kadar bağımlısı ve takipçisi olanlarınız vardır elbet.Olmayanlar da eminim orda burdan bir yerlerden duymuştur bu diziyi.Gossip Girl'den bahsediyorum tabiki :) Yaklaşık 4 ay önce türk versiyonunu kanallarda görmeye başlayınca yabancıların yaptığını izlemek daha mantıklı geldi bana.. Aslında uzun zamandır bir kulak aşinalığım vardı bu diziye ama hiç kısmet olmamıştı izlemek.İlk bölümü izlediğimde pek de etkilemedi beni ama sürüklemedi de desem yalan olur. Aynı gün içerisinde 1. sezonu bitirmek her yiğidin harcı değildir herhalde :) Artık uyku denen birşey kalmadı tabi haliyle.Ama gerçekten de değdi buna.Bunu burda paylaşmamın sebebi de benim gibi hisseden milyonlarda insan var hissedebiliyorum bunu :) O insanların da tercümesi olayım dedim bir yerde. Bu konu hakkında ki yazım burada bitmeyecek tabi dillerdeki aşkı yani Chuck and Blair aşkını bu konuya sığdırmak istemedim ben uzunca olacağından :) Dizinin resmini de paylaşmadan olmaz tabi..


Hiç yorum yok: